Αυτό το περιεχόμενο είναι μόνο για συνδρομητές
Αν όχι το τέλος, μπορεί να φέρει ριζικές αλλαγές στις βιομηχανίες του “πρωινού” η νέα τάση με την διαλειμματική δίαιτα η οποία εξαπλώνεται με γρήγορους ρυθμούς;
Τα τελευταία ένα με δύο χρόνια έχει κάνει την εμφάνιση του, κυρίως στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σε εκπομπές που αφορούν τα θέματα υγείας, αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα, η λεγόμενη διαλειμματική δίαιτα.
Τι είναι αυτή η διαλειμματική δίαιτα και πως μπορεί ξαφνικά από το πουθενά να επιδράσει στην καταναλωτική συμπεριφορά. Πως μια δίαιτα μπορεί να επηρεάσει μια αγορά που διαρκώς αναδιαμορφώνεται, μεταβάλλεται και επηρεάζεται. Αυτό διότι οι νέες τάσεις, συμβαίνει πάντα να δημιουργούνε σημαντικές ευκαιρίες, αλλά και κινδύνους.
Τι είναι η διαλειμματική δίαιτα και πως λειτουργεί
Η διαλειμματική δίαιτα που έστι ξαφνικά μπήκε στις ζωές μας και, για την οποία γίνεται πολύς λόγος, βασίζεται σε πρόγραμμα διατροφής με κενά χρονικά διαστήματα. Οι υπέρμαχοι της υποστηρίζουν ότι ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται να θρέφεται σε συγκεκριμένες ώρες και κυρίως κατά την διάρκεια της ημέρας, μετά το μεσημέρι, ως το βράδυ. Όπως αναφέρουν στα βίντεο τους, έχουν δει ριζικές αλλαγές στον εαυτό τους, στην εμφάνιση τους, με απώλεια βάρους. Υποστηρίζουν πως ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται χρονικό διαλείμματα ‘αποχής’ ή ‘νηστείας’ από φαγητό ώστε να ενεργοποιηθεί τον μεταβολισμός του.
Πως μπορεί να αλλάξει τον τρόπο συμπεριφοράς του καταναλωτή
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως παρακάμπτεται το πρώτο γεύμα, δηλαδή λεγόμενο πρωινό. Εάν αυτό συμβεί σε μεγαλύτερη πληθυσμιακή κλίμακα, τότε αυτή η εξέλιξη μπορεί να φέρει αλλαγές, αλλά και ανακατατάξεις και στην διατροφική αλυσίδα και στην βιομηχανία των δημητριακών, άρτου, αρτοσκευασμάτων και, ειδικά στην Ελλάδα, στην βιομηχανία της πίτας που αποτελεί παραδοσιακό πρωινό ή κολατσιό πολλών Ελλήνων.
Υπάρχει ήδη ανησυχία και πρώιμος προβληματισμός στα επιτελεία του marketing στο εξωτερικό σε εταιρίες που παράγουν κυρίως προϊόντα πρωινού, όπως για παράδειγμα εταιρίες παραγωγής δημητριακών. Καθώς όπως φαίνεται θα είναι και η πρώτη που “κινδυνέψει” σε περίπτωση που θα εξελιχθεί αυτή η “μόδα” σε ένα νέο νέου τύπου λαϊφστάιλ.
Αλήθεια όμως, πόσο μπορεί να επηρεάσει τον σύγχρονο και μαθημένο καταναλωτή αυτή η νέα τάση. Αυτό κανένας δεν μπορεί να το προβλέψει σήμερα, όπως κανένας δεν μπόρεσε να προβλέψει τι θα γινόντανε με το κίνημα vegan πριν από λίγα χρόνια. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι εταιρείες δεν θα πρέπει να μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια και θα οφείλουν να μελετήσουν σοβαρά και αυτήν την νέα τάση, αλλά και το πως μπορούν θα ‘επωφεληθούν’ από τις ευκαιρίες που μπορεί αυτή να φέρει.