Η ανάρτηση συγκριτικών τιμών από τη Lidl Hellas και η απάντηση της AB Βασιλόπουλος
Οι δύο αλυσίδες Lidl και AB Βασιλόπουλος διασταύρωσαν τα ξίφη τους, ασφαλώς σε πολύ soft μορφή, αλλά και με αρκετή δόση χιούμορ, ειδικά σε ό τι αφορά την απάντηση της AB Βασιλόπουλος που ακολούθησε.
Όλη η ιστορία ξεκίνησε από την ανάρτηση της Lidl Hellas όπου παρουσίασε στην ιστοσελίδα της τρεις αποδείξεις από αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε τρεις αλυσίδες, παρουσιάζοντας την δική τους ως την πιο συμφέρουσα.
Άμεση και με αρκετή δόση έξυπνου χιούμορ ήταν η απάντηση της AB Βασιλόπουλος που έγινε μέσα από τα κοινωνικά της δίκτυα. Η απάντηση περιλάμβανε την εικονική ευχαριστήρια επιστολή της προς την Lidl και συνοδεύονταν και με το hashtag #TaLidlExounABPlus. Η ΑΒ ευχαριστεί την Lidl Hellas για τις αγορές και επισημάνει πως “η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus κάρτα και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή”. Αξίζει να αναφερθεί ότι δεν υπάρχει κάποια “απάντηση” ως τώρα από την τρίτη “εμπλεκόμενη” αλυσίδα την ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.
Ποια προϊόντα έβαλε στο συγκριτικό καλάθι η Lidl
Η κάθε αλυσίδα επιλέγει το επίπεδο τιμών. Ο καταναλωτής αποφασίζει για το αν το επίπεδο τον ικανοποιεί, σε συνδυασμό με την ποιότητα και με την μάρκα που εμπιστεύεται
Ρίχνοντας μια ματιά στον πίνακα που παρουσίασε η Lidl διαπιστώνουμε πως τα προϊόντα που επέλεξε η Lidl δεν περιλαμβάνουν (δυστυχώς) τα βασικά είδη διαβίωσης, όπως είναι για παράδειγμα τα αυγά, γάλα, γιαούρτι, ψωμί, πατάτες, κρέας, λάδι και λαχανικά. Αλλά περιέχει τα λιγότερα βασικά ή ακόμη αυτά που έρχονται συχνά και σε τρίτη προτεραιότητα.
Πόσοι καταναλωτές στο σύνολο όλων έχον γάτες, πόσοι αγοράζουν σαλάτα τόνου Mexicana και Φασόλια γίγαντες με 40 βαθμούς… Ποιοι πίνουν καφέ φίλτρου με φουντούκι… και όχι freddo το καλοκαίρι. Πόσο σημαντικά είναι τα τσιπς με ρίγανη ή το αντικολλητικό χαρτί ψησίματος στην διαβίωση μας. Είναι κάποια ερωτήματα που μπορεί να προκύψουν βλέποντας τα προϊόντα που τέθηκαν σε σύγκριση.
Κάθε αλυσίδα έχει το δικαίωμα να παρουσιάσει την δική της λίστα προϊόντων στο οποίο η τιμή θα παίζει το βασικό κριτήριο. Όμως, μην ξεχνάμε πως η τιμή δεν είναι το μόνο βασικό κριτήριο επιλογής ενός καταστήματος για τις αγορές ενός καταναλωτή. Είναι η απόσταση και ευκολία πρόσβασης, ποικιλία και ποιότητα που ταιριάζει στον καθένα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης.