Νέο ξεκίνημα για το ιστορικό σήμα γάλακτος ΑΓΝΟ. Το ιστορικό brand το οποίο το απέκτησε σε δημοπρασία ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία Α.Ε. των αδελφών Σαράντη τον Μάρτιο του 2022 έναντι του ποσού 7,7 εκατομμυρίων ξανά βρίσκεται στα ψυγεία των Σουπερμάρκετ και είναι διαθέσιμο στους καταναλωτές.
Η τοποθέτηση του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων ξεκινά από την Θεσσαλονίκη, που είναι και η φυσική έδρα της πρώην συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας.
Η αρχική γκάμα θα έχει σειρές με φρέσκο γάλα, γιαούρτια, επιδόρπια γάλακτος και ροφήματα γάλακτος, κακάο και βούτυρο.
Ο Τρικαλινός όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία έχει στο portfolio του ακόμη τρεις γνωστές μάρκες γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων. Την μητρική ΤΥΡΑΣ, την ΟΛΥΜΠΟΣ και την ΡΟΔΟΠΗ. Εκεί θα παράγονται τα προϊόντα της ΑΓΝΟ μέχρι να γίνει η επαναλειτουργία του εργοστασίου που βρίσκεται έξω από τον Λαγκαδά.
Η ΑΓΝΟ ιδρύθηκε το 1950 στην Σταυρούπολη της Θεσσαλονίκης. Επί πολλά έτη υπήρξε Συνεταιριστική εταιρία, μέχρι το 2003 που αποκτήθηκε από την ΚΟΛΙΟΣ από την τότε Αγροτική Τράπεζα. Η ΑΓΝΟ έκλεισε το 2014 και από τότε παρόλο που υπήρχαν κατά διαστήματα αρκετές εταιρίες που δήλωσαν ενδιαφέρον παρέμεινε σε ανενεργή κατάσταση.
Η ενεργοποίηση του brand ΑΓΝΟ και η τοποθέτηση των προϊόντων της αρχικά στην αγορά της Θεσσαλονίκης αναμένεται να δημιουργήσει ανακατατάξεις στα μερίδια των εταιριών και να ενισχύσει περαιτέρω την θέση του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ