Τσιπς “Lays” και “Ruffles“, κυκλοφόρησαν από την εταιρία PepsiCo Hellas στην ελληνική αγορά με την ονομασία Iconic Restaurant. Τα νέα πατατάκια ανήκουν στην κατηγορία των «limited edition» προϊόντων. Όπως το προδίδει και η κεντρική τους ονομασία μεταφέρνουν δύο χαρακτηριστικές γεύσεις από τα παγκοσμίου φήμης εστιατόρια Pizza Hut και KFC. Είναι το πρώτο «εικονικό εστιατόριο» σε μορφή τσιπς και οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να μπουν σε κληρώσεις με πολλά δώρα, ακόμη και με δωρεάν προϊόντα από τα KFC.
Τα Iconic Restaurant είναι μια νέα συνεργασία μεταξύ της PepsiCo και των αμερικάνικων “ikonic” εστιατορίων.
Το καθαρό βάρος της συσκευασίας είναι 120 γραμμάρια και στο εικαστικό κυριαρχεί το λευκό της συσκευασίας που κερδίζει αμέσως την προσοχή του καταναλωτή.
Τα νέα Iconic Restaurant Lays – Pizza Hut έχουν σχετικά απαλή γεύση. Κυριαρχεί η αίσθηση umami, όπως και σε πολλά πατατάκια. Η γεύση των Ruffles – KFC είναι πιο hot – spicy και είναι και πολύ πιο έντονη. Στις αγορές του εξωτερικού τα Iconic Restaurant έχουν και την τρίτη γεύση των Subways, που στην Ελλάδα δεν έχουν παρουσία.
Ο αμερικάνικος κολοσσός τροφίμων και ποτών PepsiCo είναι ο Ν.1 εταιρία στα σνακ παγκοσμίως. Έχει στο portfolio του brand όπως Lays, Ruffles και τα snacks όπως, Doritos, Cheetos κλπ. Η PepsiCo καταφέρνει και κρατά συνεχώς τους καταναλωτές σε συνεχή «εγρήγορση». Πέρα από την κλασική γκάμα, αλάτι, ρίγανη, δημιουργεί ανά τακτά διαστήματα νέους ελκυστικούς γευστικούς συνδυασμούς αξιοποιώντας όσο καμία άλλη εταιρία τα brand synergies. Αυτό είχε κάνει στο πρόσφατο παρελθόν και με τα πατατάκια Ruffles με γεύση Κέτσαπ Heinz.
Πηγή | GreekMarketNews.gr Photos | GreekMarketNews.gr